6 Haziran 2012 Çarşamba

Son Dakika

Uzun ve yorucu uğraşlarımız sonucunda Başkan Ünal Aysal ile Türkiye'yi birbirine sokacak golcü Robert Lewandowski arasında dün gece 23.59'da geçen ve 4 dakika 67 saniye süren telefon konuşmalarına ulaştık. Eksiksiz aktarıyoruz:


- Alo Robert, ben Ünal.
- Ünal?
- Ünal AYSAL.
- Ooo, Bay Aysal. Nasılsınız?
- Hamid olsun. Sen nasılsın Robert?
- İyiyim, çok teşekkür ederim.
- Ne var ne yok? Çanak nasıl?
- Çanak?
- Almanya'da şampiyon olunca veriyorlar ya...
- Ha, kırdık onu ya :(
- Olsun. Biz de Yüefa Kupası'nı kırmıştık ama Kapalıçarşı'da tamir ettirdik. Getir senin çanağı da tamir ettirelim.
- Sağ olun Bay Aysal. Bizim başkan ilgileniyor o işle.
- İyi, güzel. Seni ne için aradım biliyor musun?
- Ne için Bay Aysal?
- Seni alıyoruz.
- Allasen?
- Aldık hatta.
- Dünyanın en mutlu insanı yaparsınız beni :)
- Galatasaray'ı sevdiğini biliyorum.
- Bay Aysal, ben küçüklüğümden beri Galatasaray taraftarıyım. Bunu biliyorsunuz. Fatih Terim'e ise tapıyorum.
- Biliyorum, Fatih Hoca da seni çok istiyor.
- Şu an ölmek istiyorum mutluluktan.
- Ölme, sen bize lâzımsın :(
- Ne zaman geleyim?
- Özel jetim yolda. Çantanı hazırla, 15 dakikaya alacak seni Gelsenkirchen Flughafen'den.
- ...
- Alo? Alo? Robert?
- ...
- Çantasını hazırlamaya gitti herhâlde. Neyse.


Konuşmalar aslında Portekizce. Yeminli tercümanımız tarafından özenle çevrildi. Hiçbir kusur yok.


Benden Duymuş Olma Da - Özel Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder